Az arculati koncepciónál a megrendelő, szerette volna a borokon keresztül megismertetni a környéket, ahol a borok készülnek. Ebből következik, hogy minden, ami a borokon szerepel az megtalálható körülöttük és, hogy mit milyen borral kapcsoltak össze, az összefüggésben van, hogy amikor az adott bort kóstolták, mi jutott róla eszünkbe az íze, színe, illata, fajta megnevezésének hangzása vagy egyéb tulajdonságai alapján.
Megvizsgáltuk a kategóriába tartozó vállalkozások piaci jelenlétét és meghatároztuk, mitől lesz egyedi, karakteres és könnyen elérhető a BJB Lago Winery.
Tudnunk kell, kiknek adunk el, ezért a célcsoport meghatározása döntően befolyásolta a márka arculatát és stílusjegyeit. Így született meg egy elegáns, de elérhető márkakép.
A színek üzenetet hordoznak, hangulatot, érzelmeket közvetítenek. Földszíneket használtunk, amelyek természetességet és eleganciát tükröznek.
Több logó-, és arculat változatot készítettünk, amelyek közül megredelőnk választotta ki a számára megfelelőt.
A tervezés és kiválasztás után a kivitelezést is vállaltuk, amely magában foglalta a megfelelő papír kiválasztásán túl a nyomdai megvalósítást is.
Az arculati elemeket felhasználva megalkottuk a BJB Lago Winery szöveges és képes bemutatkozó anyagát. Mindezt a letisztultság, az elegancia jegyében, lélekemelő gondolatokkal.